FÅ ET FAGLIGT INDSPARK SOM SKABER VÆRDI

Når du vil inspireres eller bare gå tidligt fra kontoret

Dansk HRM Forening afholder flere faglige arrangementer årligt med et særligt fokus på de seneste tendenser inden for HR. De er ofte arrangeret i samarbejde med vores samarbejdspartnere og tager derfor også problemstillinger op som HR professionelle arbejder med i deres dagligdag, hvorfor der tilbydes værktøjer, som kan gøre hverdagen lettere.

Vores faglige arrangementer giver dig således mulighed for at få et fagligt indspark så du kan holde dig opdateret og blive klogere på de seneste tendenser inden for HR, herunder hvordan arbejdet med HR kan bidrage til at skabe værdi for organisationen – hvordan ser fremtidens HR ud og hvilke kompetencer skal HR hverve sig? Med aktuelle emner ønsker vi at præsentere nye tilgange til HR-faget, give dem inspiration til løsningsmuligheder ift. aktuelle HR udfordringer, og skabe dialog om og inspiration til udvikling af din HR hverdag.

Vi søger variation og adspredelse i vores arrangementer og gør flittigt brug af vores samarbejdspartnere samt øvrige HR-netværk, når vi mener at deres produkt eller felt, kan have interesse for vores medlemmer. Sidder du med en idé eller kommentarer til, hvordan vores faglige aktiviteter kan udvikles, hører vi meget gerne fra dig.

Eksempler på faglige aktiviteter er webinarer, virksomhedsbesøg, konferencer, gå-hjem-møder, debatter og workshops mv. Til de faglige arrangementer vil du møde interessante personligheder som vil dele ud af deres teoretiske og praktiske erfaringer med HR. Vi har tidligere haft fornøjelsen af at samarbejde med NOCA, Jobindex, IUNO, CA A-kasse, HenrikLeth.com, DJØF og mange flere. En aften i selskab med Dansk HRM Forening byder på spændende oplæg og god mulighed for at dele erfaringer med HR-professionelle fra andre brancher samt kandidatstuderende med interesse inden for HR.

Vil du vide mere? Eller har du input?
Så er du mere end velkommen til at hive fat i os!

Natascha Jacobsen

Ansvarsområder: Netværksbar & Faglige arrangementer