FÅ ET FAGLIGT INDSPARK SOM SKABER VÆRDI

– Når du vil inspireres eller bare gå tidligt fra kontoret…

Dansk HRM Forening afholder i samarbejde med vores samarbejdspartnere og sponsorerer flere faglige arrangementer årligt. Fælles, at de omhandler problemstillinger, som HR professionelle arbejder med i deres dagligdag og tilbyder værktøjer, som kan gøre hverdagen lettere.

Vores faglige arrangementer giver dig mulighed for at få et fagligt indspark så du kan holde dig opdateret og blive klogere på de seneste tendenser inden for HR, eller værktøjer til dagligdagen.  Med aktuelle emner, ønsker vi at præsentere nye tilgange til HR faget, give dem inspiration til løsningsmuligheder ift. aktuelle HR udfordringer, og skabe dialog om og inspiration til udvikling af din HR hverdag.

Vi søger variation og adspredelse i vores arrangementer, og gør flittigt brug af vores samarbejdspartnere og øvrige HR netværk, når vi mener at deres produkt eller felt, kan have interesse for vores medlemmer. Sidder du med en ide eller kommentarer til, hvordan vores faglige aktiviteter kunne udvikles, hører vi meget gerne fra dig.

Dansk HRM Forening afholder årligt ca. 6-8 faglige arrangementer om forskellige HR-relaterede emner. Eksempler på faglige aktiviteter er kurser, gå-hjem møder, debatter og work-shops mv. Til de faglige arrangementer vil du møde interessante personligheder som vil dele ud af deres teoretiske og praktiske erfaringer med HR. Vi har tidligere haft fornøjelsen af at samarbejde med IUNO, CA A-kasse, Jobindex, HenrikLeth.com, DJØF og mange flere. En aften i selskab med Dansk HRM Forening byder på spændende oplæg og god mulighed for at dele erfaringer med HR professionelle fra andre brancher.