Dansk HRM Forening afholder hvert år i februarmåned generalforsamling, hvor det kommende års bestyrelse sammensættes.

Du kan allerede nu tilmelde dig generalforsamlingen 2019 under events, som afholdes onsdag den 6. februar kl. 17.30. Her vil følgende poster være på valg.

• 8 bestyrelsesposter (1-årig periode)
  • 2 suppleantposter (1-årig periode)
  • 1 næstformandspost (1-årig periode)
  • 1 formandspost (2-årige periode)

For at blive en del af bestyrelsen skal du sende en mette@dhrmf.dk en mail, hvor du giver udtryk for din motivation for at stille op samt ønske om rolle i bestyrelsen. Vær dog opmærksom på at visse profiler har specielle ansøgningskrav. Hvis du er nysgerrig på at høre mere om vores arbejde er du desuden velkommen til at kontakte os og endvidere deltage i vores næste bestyrelsesmøde der afholdes torsdag den 3. januar kl. 17.30.

Du kan læse mere om ansvarsområderne i det følgende

1. SoMe & Branding ansvarlig
  2. Tekstforfatter
  3. Projektleder for mentorordning
  4. Projektleder for introuge for HRM kandidatstuderende på Copenhagen Business School
  5. Projektleder for netværksbarer
  6. Projektleder for faglige møder om Employer Branding
  7. Projektleder for faglige møder om personale jura
  8. Projektleder for virksomhedsbesøg
  9. Formand/ forkvinde
  10. Næstformand/ næstforkvinde
  11. Suppleant

Sideløbende projektlederrollen vil der være andre initiativer, der også eksekveres på, hvor man indgår som projektgruppemedlem. Din rolle i bestyrelsen vil blive designet ud fra dine personlige præferencer og kompetencer.