NETVÆRK – VEJEN TIL SUCCES

Dansk HRM Forening afholder fire gange årligt ”Netværksbar” i samarbejde med Jobindex. Til netværksarrangementet får du som medlem mulighed for at udbygge og vedligeholde dit faglige netværk med HR professionelle, HR studerende og andre HR interesserede.

Deltagerne på Netvæksbaren er medlemmer af Dansk HRM Forening samt Jobindex’ netværk af HR professionelle. Der vil derfor være rig mulighed for at netværke i afslappede og uformelle omgivelser.

På Netværksbaren vil du desuden møde interessante personligheder som vil dele ud af deres teoretiske og praktiske erfaringer med HR. De vil præsentere et oplæg på ca. 30-45 minutters varighed. De emner der berøres på Netværksbar varierer meget. Tidligere har temaer som for eksempel coaching, arbejdsglæde, networking og personlig branding været i centrum. Vores oplægsholder er interessante personligheder inden for HR feltet, som kommer med deres bidrag til et interessant emne at netværke med andre HR profesionelle om.

Bemærk, at tilmelding er nødvendig.

Du får derved en unik mulighed for at få den nyeste viden omkring aktuelle og relevante HR emner.

Jobindex sponsorerer øl, vin og vand under hele arrangementet.

Jobindex RGB_m x afstand

Kom og vær med – enten alene eller tag en kollega under armen – og mød nye og gamle kollegaer fra branchen. Som medlem af Dansk HRM Forening er det gratis at deltage samt at tage to HR interesserede gæster med.

Vi ser frem til at møde dig!