Djøf er den faglige organisation for jurister og jurastuderende samt erhvervsøkonomiske og samfundsvidenskabelige kandidater og studerende og repræsenterer over 82.000 medlemmer, der arbejder i det private og det offentlige i Danmark og udlandet.

Fælles for djøferne er deres centrale betydning for udviklingen og driften af såvel private virksomheder som offentlige organisationer. Djøferne løfter komplekse opgaver, der kræver analytiske evner og stor indsigt i nationale og internationale forhold. Djøfere varetager mange forskellige funktioner inden for ledelse, administration, økonomi, jura, kommunikation, HR, marketing, undervisning og forskning m.m.

Ingen kender djøferne og deres arbejdsmarked så indgående som Djøf. Derfor kan vi tilbyde den bedste og mest relevante rådgivning for medlemmerne, når de skal søge nyt job, ønsker at skifte karrierespor eller har brug for at udvikle deres faglige kompetencer. Djøf tilbyder faglige arrangementer og kurser over hele landet.