Generelt om Jobindex
Jobindex er en portal, der giver kandidaterne den mest komplette oversigt over ledige job i Danmark. Jobindex fungerer som en søgemaskine, der søger efter jobannoncer i over 500 jobbørser og private firmaers jobsider i Danmark. Med 10.000 jobannoncer, over 80.000 CV’er og over 350.000 brugere om måneden er Jobindex Danmarks største jobmarked.

Jobindex tilbyder en lang række rekrutteringsløsninger til firmaer. Løsningerne omfatter blandt andet job- og bannerannoncer, rekrutteringer og Employer Branding analyser.

Jobindex har sin egen rekrutteringsafdeling, der sikrer, at virksomheder får kontakt på de bedste kandidater, markedet har at byde på. Vores konsulenter arbejder aktivt hver dag med at kontakte kandidater, screene ansøgere og udvikle rekrutteringsprodukter til danske virksomheder.

Jobindex blev stiftet i 1996 og beskæftigede i 2011 ca. 80 medarbejdere.

Hvorfor samarbejder Jobindex og Dansk HRM Forening?
Dansk HRM Forening samler et netværk af medlemmer, som er HR interesserede og/eller beskæftiger sig med HR og rekrutteringer. Dansk HRM Forening sætter fokus på HR og er med til at præge debatten og holdningen til HR i de danske virksomheder. Når Jobindex samarbejder med Dansk HRM Forening, betyder det, at Jobindex kan følge med i debatten og holde sig orienteret om nye tendenser indenfor HR.

Medlemmer af Dansk HRM Forening, som dagligt arbejder med HR, kan gennem samarbejde mellem Dansk HRM Forening og Jobindex blive bevidste om, at Jobindex er en naturlig samarbejdspartner, når firmaernes HR medarbejdere skal i kontakt med de jobsøgende.

Karrierebar – et samarbejde under uformelle rammer
Dansk HRM Forening og Jobindex afholder sammen 4 årlige netværksarrangementer – vi kalder dem “Netværksbar”. Formålet med “Netværksbar” er at skabe dialog mellem HR interesserede, studerende og erhvervsaktive i firmaernes HR afdelinger. Netværksbar giver deltagerne mulighed for at tale om aktuelle HR-mæssige udfordringer, netværke, dele gode erfaringer eller tale med andre HR interesserede.

På Netværksbar er der noget at hente for alle parter. De studrende udvikler og lærer om nye HR teorier. Det er teorier, som HR medarbejdere kan have interesse i at høre om. Samtidig får de studerende et inblik i firmaernes daglige arbejde og udfordringer for HR.

Jobindex er sponsor til årets introforløb for nye Cand.merc/soc HRM’ere.

Læs mere på www.jobindex.dk

Jobindex A/S