Forkvinde

Som forkvinde for Dansk HRM Forening er det min ambition at skabe mest mulig værdi for vores medlemmer ved at afholde nogle relevante og gode arrangementer. Vi har gennem det seneste år arbejdet på, at få nogle spændende oplægsholdere ud og belyse vigtige HR tendenser indenfor blandt andet strategisk HRM, diversitet og inklusion samt datadreven HR. Derudover er vi i gang med at udvikle nye initiativer og koncepter for at skabe mulighederne for faglighed og netværk på tværs af studerende og HR-praktikere.

Jeg har en målsætning om, at vi i foreningen skal fordoble vores antal af medlemmer inden for det næste år. Dette gøres ved at fortsætte vores tætte dialog med eksisterende medlemmer, som fortæller, hvad de har brug for. Ligeledes kommer vi ud på diverse universiteter og virksomheder for at fortælle om foreningen og de mange aktiviteter vi kan tilbyde. Dansk HRM forening skal være et samlingspunkt for HR-praktikere og studerende, hvor medlemmere kan netværke, vidensdele, erfaringsudveksle og være en del af et fælleskab med ligesindede mennesker.

Hos Dansk HRM Forening mødes alle grene af HR-feltet.

I bestyrelsen arbejder vi for, at vores medlemmer kan få værdi for deres kontingent, ved at udbyde spændende arrangementer, unikke muligheder for at møde andre fra HR-faget og ikke mindst ved at skabe et rum for udvikling, læring og diskussion.

DHRMF er stedet, hvor HRM er i centrum og hvor vi er fælles om, at brænde for HR, personaleledelse og alt det der relaterer sig hertil – og det er ikke så lidt!

På disse sider kan du læse mere om foreningens historie, målsætning, vedtægter, bestyrelsen og vores aktiviteter.

Er du interesseret og vil vide mere, så er du mere end velkommen til at hive fat i os!