HR-Fællesskabet

Kommende arrangement

Hvornår: TBA

Hvor ofte: Aftales i hver netværksgruppe

Hvor: Aftales i hver netværksgruppe

Deltagere: HR-Praktikere

Tilmeldingslink: HR-Fællesskabet

Sidder du som nyuddannet i din første HR-stilling og mangler rådgivning til, hvordan du falder bedst til i dit nye fuldtidsjob? Sidder du alene i en HR-afdeling og mangler sparring til hverdagens udfordringer? Eller sidder du som HR jobsøgende og mangler et HR-netværk? I så fald vil vi i Dansk HRM Forening gerne præsentere dig for vores nyeste koncept: HR-Fællesskabet.

HR-Fællesskabet er tiltænkt at skabe en uformel netværksgruppe, hvor HR-praktikere kan dele hverdagens succeser og udfordringer med det formål at rådgive og sparre praktikere imellem. Som en del af HR-Fællesskabet vil du blive en del af en netværksgruppe, hvor det bestræbes at mødes månedligt til enten en uformel snak med de andre i gruppen, et arrangeret oplæg, en workshop, eller en blanding. Hvordan størstedelen af møderne skal struktureres, og hvornår de skal ligges er op til den enkelte netværksgruppe, der som udgangspunkt vil have en repræsentant fra Dansk HRM Forenings bestyrelse som gruppeleder.

HR-Fællesskabet er kun for praktikkere.

På linket herunder er der en "padlet" hvor du annonymt kan diskutere professionelle udfordringer og lignende dele af dit arbejde eller studie - giv det et kig!

HR-Fællesskabet Padlet