Vores kommende arrangementer

Ledelsesudvikling: En præsentation af udviklingen og implementeringen af et nyt ledelsesgrundlag, som både skal sikre en effektiv drift og understøtter et bæredygtigt arbejdsliv for medarbejderne.

Employer branding: Et indblik i det målrettede arbejde med at kommunikere DSB som en moderne og attraktiv arbejdsplads. DSB skal tiltrække og fastholde nye kompetencer som et led i udviklingen af fremtidens tog.

Arrangementet foregår fra kl. 17.00-19.00 i lokale K143 på CBS Kilen, Kilevej 14A 2000 Frederiksberg.

Det er som altid gratis at deltage for medlemmer af Dansk HRM Forening.
Som ikke-medlem kan du stadig deltage – det koster 50 kr., der betales ved tilmelding.

Plads til alle på rejsen mod det bæredygtige: Sådan lykkes DSB med Ledelsesudvikling og Employer Branding!

Er du nysgerrig på, hvad “Plads til alle på rejsen mod det bæredygtige” betyder for Ledelsesudvikling og Employer branding-initiativer hos en af Danmarks største togoperatører?

Så er det nu, du skal sætte kryds i kalenderen torsdag d. 2. maj 2024, når vi i Dansk HRM Forening får besøg af Senior Ledelses- og udviklingskonsulent, Jesper Aamand og Trine Lillelund Jacobsen, Employer Branding Manager fra DSB

Til oplægget vil de blandt andet fortælle om:
DSB’s historie: Fra den første danske jernbane til nutidens innovative og bæredygtige transportløsninger.

Kommende begivenheder vil blive tilføjet her på siden ...

LAD OS SKABE HR-FREMTIDEN I FÆLLESSKAB!