MERE

NETVÆRKSBAREN

NETVÆRK

- vejen til succes

Til Netværksbaren vil du møde erfarne foredragsholdere, som vil dele ud af deresteoretiske og praktiske erfaringer med HR. Tidligere temaer har været unbiased rekruttering, employer branding, HR’s dialog med ledelsen, sammenhængen mellem hjemmearbejde og medarbejdernesperformance, Diversity & Inclusion samtmange andre relevante tematikker.

Der er fri bar til alle vores netværksarrangementer og derudover er der rig mulighed for atmingle medligesindede HR personer i et uformelt og hyggeligtrum.Hvis det har vækket din interesse, så følg vores #netværketlever påsociale medier.

Og så er det naturligvis helt gratis for vores DHRMF medlemmer. For ikke-medlemmer er det muligt at deltage én gang til 50 kr. Betaling sker via Mobilepay, dog skal man ogsåtilmelde sig igennem tilmeldingslinket, før vi kan registrere din deltagelse.

Bemærk, at tilmelding er nødvendig både for medlemmer og ikke-medlemmer – tilmeldingslinket vil blive tilgængeligt ca. 4uger før eventet.

Følg eventet på Facebook eller LinkedIn.

LYDER DET SPÆNDENDE?

Hvis du brænder for at udforske muligheden for at deltage i vores spændende netværksbar eller drømmer om at være en inspirerende foredragsholder, så tøv ikke med at kontakte os via kontaktformularen her på siden.

Vi ser frem til at modtage din henvendelse og blive inspireret af dine idéer og ambitioner.

Kontaktformular til Netværksbar