MERE OM

HR-FÆLLELSSKABET

HR-Fællesskabet: Dit netværk for viden og vækst

Er du passioneret omkring HR eller har du mange års erfaring inden for området? Er du en nyuddannet, der søger vejledning til at trives i din første HR-stilling? Står du alene i din HR-afdeling og søger sparring til de daglige udfordringer? Eller er du en HR-professionel på udkig efter et aktivt netværk? Så er HR-Fællesskabet det ideelle sted for dig!

Vi introducerer nu HR-Fællesskabet i Århus og Aalborg, hvor du stadig har mulighed for at deltage i København.

HR-Fællesskabet er skabt som en uformel netværksgruppe, hvor HR-praktikere kan dele både deres succeser og udfordringer. Formålet er at rådgive og sparre med hinanden. Som medlem af HR-Fællesskabet bliver du en del af en netværksgruppe, der mødes månedligt fra movember 2023 til maj 2024.

Vi har etableret et forum, hvor der er plads til at rumme, diskutere og udvikle sig. Vi har udarbejdet en faciliteteringspakke, der inkluderer alt fra forventningsafstemning til strukturering af møder samt relevante emner og artikler. I er også velkomne til selv at foreslå emner, som I finder relevante at diskutere i jeres netværksgruppe - det er helt op til jer!

LYDER DET SPÆNDENDE?

Har du nogle spørgsmål til HR-Fællesskabet, så skriv endelig til Camilla Rask.

Gør jer klar på en magisk sæson start i HR-fællesskabet.

Vi glæder os meget til at modtage jeres tilmelding!

Kontaktformular til HR-Fællesskabet

unsplash